سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایرانی باشیم

نظر
32,000 تومان

(قیمت فوق برای 100 کارتن یا بیشتر می باشد)

ابعاد کاغذ : 297×210 میلیمتر

گرماژ هر مترمربع : 80 گرم

هر بسته حاوی 500 برگ

هر شل (کارتن) حاوی 5 بسته

وارداتی از هندوستان , کاغذ کاملا سفید , برش لیزری و دقیق

کاغذ آ4 جی کی Jk paper A4

JK PAPER A4 Pack of 500

معرفی کلی

طول و عرض کاغذ : 297×210 میلیمتر گرماژ هر مترمربع: 80 گرم هر بسته حاوی 500 برگ هر شل (کارتن) کاغذ  آ4 جی کی حاوی 5 بسته وارداتی از هندوستان کاغذ کاملا سفید برش لیزری و دقیق.

قیمت کاغذ آ4 جی کی    

مشخصات کاغذ a4 جی کی

شرکت JK بزرگترین و بهترین مجموعه تولید کاغذ های تحریر در کشور هندوستان است. وسعت تولیدات این شرکت و کیفیت برتر آن در سالیان گذشته این شرکت را به یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاغذ در سطح جهان تبدیل کرده است.

برتری کاغذ JK PAPER نسبت به دیگر رقیبان موجود در بازار ایران بهره گیری از تکنولوژی (ColorLok) هست.این تکنولوژی ابداع شرکت hp میباشد که در راستای تولید کاغذ تحریر با ویژگی های 1) جذب بهتر جوهر و عدم تداخل 2) نمایش شفاف تر رنگ ها 3) خشک شدن سریعتر جوهر اراِئه شده است.

  خرید کاغذ آ4 جی کی A4

به گفته سایت رسمی کاغذ جی کی پیپیر 

1.جوایز : شرکت کاغذ A4 جی کی در هند رتبه اول و در جهان رتبه سوم را دارد. و توانستیم گواهی نامه TPM و JIPM از ژاپن کسب کنیم.

2.پایداری :برنامه توسعه جنگلداری مزرعه ما منجر به 81000 هکتار از زمین‌های کشت !

3.رشد : ما در حال حاضر افزایش ظرفیت تولید خود را بیش از 56 درصد از سطح معمول

فروش کاغذ A4 JK copier

شرکت jk کیفیت کاغذ a4 جی کی را تضمین میکند و این تضمین برگرفته از نظر سنجی های به عمل آمده از مشتریان و خریداران کاغذ جی کی آ4 میباشد . اما ما به شما توصیه میکنیم که نگاهی به دیگر محصول پرفروش خانه پرینتر که کاغذ آ4 کپی مکس میباشد , نیز داشته باشید.